Google reklam ajansı, Google Partners programının bir parçası olan ve genellikle diğer markalar veya işletmeler adına Google Ads hesaplarını yöneten reklam ajanslarına verilen genel bir isimdir. Bu program, Partners’a, müşterilerinin Google Ads kampanyalarından en iyi şekilde yararlanmalarına yardımcı olmak üzere stratejik faydalar sunar.
Reklam ajanslarının genel rolü, müşterileri için reklamlar ve diğer pazarlama kampanyası unsurlarını oluşturmak ve yönetmektir. Bu müşteriler, diğer işletmeler, şirketler, kar amacı gütmeyen kuruluşlar ve devlet ajansları olabilir. Bir reklam ajansı ayrıca müşterilerinin marka ve pazarlama girişimlerini yönetir, böylece ürün ve hizmetlerinin satışını artırır.
Bu durumda, bir Google reklam ajansı, Google Ads’ı kullanarak müşterilerinin çevrimiçi görünürlüğünü ve satışlarını artırmak için stratejiler geliştirir ve uygular.